Ka minul oli võimalus osaleda eTwinningu konverentsil Brüsselis. Üritus oli suurepärane võimalus kontaktide loomiseks. Mina sain omale uusi potensiaalseid partnereid näiteks Iirimaalt, Prantsusmaalt, Hispaaniast ja mujaltki.
Lisaks huvitavatele ideedele, milles sai kuulda ja millest mõnda osati isegi näha (nt 10 kooli poolt valminud pikk joonistusprojekt, kus osales Eestigi, juuresoleval pildid näha üks lõik sellest),
sai osaleda ka erinevates õpitubades. Mina osalesin sedakorda plastiliini-animatsiooni töötoas. Veidi eelteadmisi oli mul juba olemas tänu joonisfilmikoolitusele eTwinningu koolituspäeval Eestis. Plastiliini-animatsiooni tegemist võib proovida klassikollektiivis, kui jagada õpilased umbes 4-5 õpilase suurustesse rühmadesse ja iga rühma käsutuses peaks olema arvuti ning fotoaparaat. Ilmselt küll paljudes koolides sellised võimalused praegu veel puuduvad, aga ehk saab tundi ühildada arvutiõpetajatega jne. Iga rühm saab tegeleda oma projektiga, kusjuures ülesanded on rühmasiseselt kindlalt ära jagatud (nt üks kirjutab tsenaariumi, kaadrite jaotuse, üks pildistab, üks tegeleb arvutiga ning üks või kaks õpilast liigutavad telelasi).
Minul ajalooõpetajana tekkis kohe üht näidet nähes idee sellest, kuidas saan oma kooliski õpilastele Egiptuse ajalugu õpetades teha plastiliinianimatsiooni inimkeha balsameerimisest ja mumifitseerimisest, mille läbi see teema kahtlemata õpilastele palju paremini ja ilmekamalt meelde jääb.
Õpitubasid toimus veel teisigi, ehk mõni nendes osaleja jätkab siin jutulõnga.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar