esmaspäev, september 28, 2015

Osalege eTwinningu projektis GPS-kunst!

Sõpruskoolid Euroopas/eTwinningu programm saab sellel aastal 10-aastaseks ning sellega seoses on toimunud juba kaks Eesti-sisest multiprojekti “Tervisepäev meie koolis” ja “Lihtsalt naerata”, mida võiks kutsuda ka eTwinningu MOOC’ideks.

Multiprojektide peaeesmärgiks on koondada võimalikult palju eTwinningu õpetajaid lihtsate projektide kaudu tegema koostööd ning (taas)avastama projektitöö võlusid. Oodatud on nii algajad kui ka kogenud twinnijad.
Kutsume septembris ja oktoobris kõiki õpetajaid osalema multiprojektis “GPS kunst”. Sügis on väga hea aeg õuesõppeks ning õpilaste nutiseadmete kasutamine annab võimaluse lõimida tehnoloogiat õppetöösse. Projekti käigus loovad õpilased spordirakendusi kasutades kunstiteose. Selleks on vaja ainult nutitelefoni laadida mõni rakendus, mis jälgib teekonda ja uurida kaarti, kuidas saaks kõige huvitavama pildi. Hiljem kogutakse kõik pildid Twinspace’i kokku ning siis saab iga õpetaja juba ise otsustada, kuidas edasi tegutseda. Võimalik on piltidele juurde joonistada, pindalasid arvutada, samasugune pilt teha jne.
Mida teha, et osaleda projektis? Alguses tuleb teha konto eTwinningu portaali (kui seda veel ei ole) ning lisada endale sõbraks kas Ingrid Maadvere või Mari Tõnisson. Kirjutage meile, et olete projektis osalemisest huvitatud ning meie lisame teid projekti. Kõik huvilised on oodatud! 


28. septembril 2015 algusega kell 19.00 toimub  veebiseminar eTwinningu multiprojektist "GPS kunst"".
Veebiseminaril räägitakse, mis on eTwinningu multiprojekt ning tutvustatakse uut multiprojekti "GPS kunst". Lähemalt tutvutakse nutirakendusega Figurerunning, mille abil on võimalik teha GPS kunsti. Kõik soovijad võivad projektiga ühineda. Koolitaja on Ingrid Maadvere.

Registreerimine: http://bit.ly/25veebiseminar
Täpsem info, kuidas seminarile saab ja mis on salasõna, saadetakse registreeruja e-mailile automaatselt pärast vormi kinnitamist. Palun kontrollige sisestatud e-maili aadressi  korrektsust!

Kommentaare ei ole: