Sõpruskoolid Euroopas /eTwinning programmil on hea meel
esitleda esimest kokaraamatut “eTwinningu kokaraamat: 50 retsepti Euroopa
koolide koostööks ja tööalaseks arenguks“.
Sellest kokaraamatust ei leia retsepte värskete salatite
või hõrkude kookide tegemiseks. Küll aga on kogutud kokku eTwinningus edu
toonud retspetid. Need juhatavad õpetajaid mitmesuguste võimalusteni, mida
eTwinning pakub omavaheliseks suhtlemiseks, projektitööks ning
täiendkoolituseks.
Isutekitamiseks mõned näited kokaraamatu menüüst:
Suupisted - Õpetajate Toad
Õpetajate Tube on lihtne luua, lihtne hallata ja nendega on lihtne liituda. Need kujutavad endast virtuaalseid keskkondi eTwinningu Töölaual, kus õpetajad saavad teatud perioodil vähese vaevaga
mingil üldisemal või kindlal teemal oma arvamusi ja
kogemusi jagada. Õpetajate Toad võimaldavad ühiste huvidega kolleegidel
foorumis ja/või jututoas vestelda.
Eelroad - eTwinningu Grupid
eTwinningu Grupid alustasid 2009. a eesmärgiga pakkuda õpetajatele
keskkonda, kus nad saaksid pikema aja vältel oma ideid ja kogemusi jagada. Grupid
loodi privaatseteks keskkondadeks,
kus eTwinneritel on võimalik üheskoos mõnel kindlal
teemal arutleda või tööd teha.
Pearoog - eTwinningu projektid
eTwinningu projektid moodustavad eTwinningu põhiosa.
Ühise aktiivse töö kaudu tutvuvad õpilased teiste noortega vähemalt ühest Euroopa
riigist, õpivad koos ning naudivad omavaheliste sarnasuste
ja erinevuste avastamist. Alates partneri (või mitme
partneri) leidmise seiklusest eTwinningu Töölaual kuni õpilaste ühise
töötamiseni Mestimisruumis on eTwinningu projektid kõigi jaoks positiivsed ja tulemuslikud
ettevõtmised.
Magustoit - Õppimisüritused
Õppimisüritused on lühikesed intensiivsed
onuline-üritused, kus keskendutakse erinevatele teemadele. Neid juhivad
eksperdid ja neis toimub Euroopa õpetajate aktiivne töö ja arutelu.
Õppimisüritused pakuvad õpetajatele sissejuhatust teemasse ja põhjalikke õpimooduleid,
et anda ideid ja abi oma oskuste arendamiseks. Iga Õppimisüritus koosneb
tavaliselt 4-5 päevast aktiivsest tööst ja diskussioonist, millele järgneb 4-5
päeva analüüsi ja individuaalset tööd.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar