neljapäev, juuni 04, 2009

Ajurünnak

1. Õpilase jaoks teeb projekti huvitavamaks isiklik suhe (veebikohtumised, veebi teel edastatavad reportaažid. Kui projektis saab ka reaalselt teiste maade lastega kohtuda.

Piltide ja juttude jätkamine: üks riik alustab, teine jätkab jne kuni töö valmis.
Kombineerida tavaline kirjasõprus arvuti vahendusel suhtlemisega.

Midagi käega katsutavat tekib projekti käigus.

Üks riik valmistab ette ühe oma riigi rahvusliku ürituse (nt mardipäev) kava ja tutvustava klipi. Teine riik püüab seda päeva samamoodi tähistada. Saadavad pärast oma mõtted, kas meeldis, mis meeldis ja kuidas õnnestus. Videoklipid selle kohta.

Üks kool teeb filmi või koomiksi ilma jututa. Võib teha ka pantomiimi tuntud teemal. Teised koolid panevad oma teksti (subtiitrid) juurde või räägivad filmile peale. Võiks kasutada ka oma maal tuntud filmikatkendeid (aga autoriõigused!!!).

Juuksesalgu-projekt. Eri riigi lapsed lõikavad salgukesi. Need kokku panna, kleepida. Teha nö album võrdlevate näidistega (kategooriast: veider idee).

Virtuaalkeskkonnas õpetajate vahetamine. Iga nädal üks tund anda teise maa lastele. Ühel nädalal matemaatika, teisel keeletund, kolmandal kunstiõpetus jne (veebikonverents).

2.Skype. Flashmeeting.
Kombineerida tavaline kirjasõprus arvuti vahendusel suhtlemisega.
Pantomiim+ teksti lisamine.

3. Koolidevaheline võistlus: auhind koolile, kust tuleb kõige enam projekte. Motiveeriv auhind.
eTwinningu tutvustav tuur Eesti linnades.


Mõtteid andsid Anneli, Elo, Kristi, Merike, Ingrid, Meeri, Kristi.

Kommentaare ei ole: